Contact and library support

Ask the Librarian. Live chat

The Library offers a chat service  "Ask the Librarian ", to respond  real time to any request concerning library services.

The livechat  can be reached on the  Library's website  daily , 8.30-15.30

Helpdesk. Κέντρο Υποστήριξης ΒΚΠ ΕΚΠΑ

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών του ιδρύματος υπάρχει η κεντρική υπηρεσία  Ηelpdesk της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης,  ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης.

Στην υπηρεσία  Helpdesk  απευθύνονται όλα τα αιτήματα εγγραφής μέλους σε βιβλιοθήκες, ανανεώσεων δανεισμού, αιτήματα δωρεών, γενικά ερωτήματα, κτλ

Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης / Social media

Η Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής διαθέτει λογαριασμούς σε Facebook, Instagram, YouTube και LinkedIn, προκειμένου να ενημερώνει άμεσα και διαδραστικά την πανεπιστημιακή κοινότητα και το ευρύτερο κοινό για όλα τα τρέχοντα ζητήματα που την αφορούν.

Ακολουθήστε μας!

The Library of Philosophy has accounts on Facebook, Instagram, YouTube and LinkedIn, in order to inform the academic community and the public about all current issues concerning it.

Follow us!