Contact and library support
Ask the Librarian. Live chat
The Library offers the chat service "Ask the Librarian ", to respond in real time to any request concerning library services.
The live chat can be reached on the Library's website from Monday to Friday 8.30-15.30.
Helpdesk Support Center of the Library and Information Center, NKUA
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών του ιδρύματος υπάρχει η κεντρική υπηρεσία Ηelpdesk της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης, ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης.
Στην υπηρεσία Helpdesk απευθύνονται όλα τα αιτήματα εγγραφής μέλους σε βιβλιοθήκες, ανανεώσεων δανεισμού, αιτήματα δωρεών, γενικά ερωτήματα, κτλ
Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις.
To get a better service for the members of the Institution, there is a central Helpdesk Service, which is offered by the Library Computer Center. Helpdesk, is an electronic management system which supports all the requests concerning library membership registration, loan renewals, donations, general inquiries, etc. Each support request has a unique ticket number which can be used to track the progress of your request and responses online.
Social Media
Η Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής διαθέτει λογαριασμούς σε Facebook, Instagram, YouTube και LinkedIn, προκειμένου να ενημερώνει άμεσα και διαδραστικά την πανεπιστημιακή κοινότητα και το ευρύτερο κοινό για όλα τα τρέχοντα ζητήματα που την αφορούν.
Ακολουθήστε μας!
The Library of the School of Philosophy has accounts on Facebook, Instagram, YouTube and LinkedIn, in order to inform the academic community and the public about all current issues concerning it.
Follow us!